2014年6月26日木曜日

Cosmic Goddess Activation on Aso Mountain

Dear Sisters and Brothers,

The Cosmic Goddess Activation in Japan was a great success.

We gathered 15 people on Aso Mountain on the 21st of June 2014 and despite the bad weather conditions, me managed to stay in the nature and to complete all the meditations needed plus of course the meditation given us by the Light Forces.

We aligned our energies and carried on with the Goddess Vortex and finally with Cosmic Goddess Meditation out in the nature feeling the strong energy coming from the wood and the rain itself.
You can find both meditations in these two videos:




At the end of the activation we exploded in a tender and long group hug, which we were missing since the Cobra Portal Conference in Japan.

After the Activation we kept those energies alive sharing our feelings and experiences for the whole evening.

The following day, the 22nd of June, we visited Oshitoishi archeological site, which keeps the knowledge and the energies of ancient civilizations living in that area centuries ago.
This site was used for ceremonies and it is possible still today feeling the magic which lies in every stone.
It is also interesting to notice how compass would get completely crazy on the top of that mountain.
In fact the place is a natural vortex suppressed by the Cabal for many centuries. We worked on that vortex and we managed to complete the Weekly Liberation Meditation, the Goddess Vortex and the Cosmic Goddess Meditation.
We are pretty sure that after our work energies will start flowing more naturally and easily through that vortex.

This weekend was completely dedicated to the Goddess Energies, but of course we do not forget our other missions, so I'd invite you to keep donating for the QEG in Japan Project here:


Our next meeting will be in Kitakyushu from 2.00 pm to 6.00 pm
Feel free to contact us here: bobcappiello@hotmail.it or 0081 8039071702

 日本で行われた宇宙の女神のアクティベーションは成功に終わりました。

621日、雨にもかかわらず阿蘇の南小国に15人が集まり、
自然の恵みを受け、瞑想を行いました。

木々や雨の中、力強い自然のエネルギーを受けて瞑想を行いました。
みんなのエネルギーを一つにする瞑想に始まり、女神のボルテックスの瞑想、
最後に宇宙の女神の瞑想を行いました。


以下のリンクで瞑想法が見ることができます。




アクティベーションの最後に は、全員でハグをしました。コブラポータルコンファレンス門司港以来の
ハグでしたが、お互いをより知った今は、深い愛情を感じた貴重な時間となりました。

その後も、みんなでそのエネルギーを保ち、感じた事や経験したことを共有しました。

次の日、622日は、何千年前にその地に存在していた文明の知識とエネルギーが感じられる、
押戸石の丘を訪れました。様々な儀式の場所として使われていたとも言われています。
現在もまだ、それぞれの石に何らかのエネルギーを感じ取ることができます。

丘の上の太陽石の近くでは、コンパスが狂っていました。実は、そこはカバルによって何世紀もの間に
渡って抑圧されている、自然のボルテックスなのです。私たちは、ボルテックスに働きかけ、
地球開放瞑想、女神のボルテックスの瞑想、そして宇宙の女神の瞑想を行いました。

私たちが働きかけた後、エネルギーは自然にそして簡単にそのボルテックスの空間を
流れ始めると確信しています。

今週は、女神のエネルギーに専念しましたが、私たちのもうひとつの使命はもちろん忘れていません。
私たちは皆さんからの日本でのQEG製作プロジェクトへの寄付を募っております。

629()のミーティングは以下の日程で行います。

生涯学習総合センター
電話:093-571-2735

問い合わせは、bobcappiello@hotmail.it又は08039071702まで

0 件のコメント:

コメントを投稿